sobota, 9 sierpnia 2014

Czy chciałabym być kimś innym? TAG

Witajcie :) Jak u was? Ja dalej jestem nad morzem, więc nie jestem w stanie dodać jakiegoś ciekawszego postu, ale już niedługo. :D Po raz pierwszy w życiu naprawdę się opaliłam, więc jestem dosyć zadowolona. Jednak ucierpiały włosy, jedyne co im teraz daję jest odżywka na łamiące się włosy i spray napakowany silikonami, ale trudno, po przyjeździe się nimi zajmę. Szykuje się dużo recenzji :)

Na dzisiaj przygotowałam tag " czy chciałabym być kimś innym? ". Wpadł mi ten pomysł do głowy całkiem spontanicznie. :)

O co chodzi? :D Zapewne często każdy z nas sobie myśli " chciałbym/chciałabym być tamtą osobą, ona ma tak idealnie... " Moim zdaniem nic bardziej mylnego! 
Każdy ma problemy, i można się z nimi obnosić, bądź ukrywać w środku. Każdy ma kompleksy, i choć można patrzeć na najpiękniejszą dziewczynę świata, to co ona widzi patrząc w lustro? Na pewno nie uważa się za najlepszą. Każdy patrzy na siebie krytycznie.
Pomyślcie o gwiazdach. Można pomyśleć, że mają wszystko, wiodą wspaniałe życie. Imprezy, wywiady, autografy, dostatnie życie. A one co? Imprezują, upijają się, ćpają żeby choć na chwilę zapomnieć o tym co je otacza. Nie wytrzymują ciągłej presji.

Trzeba docenić to, co się ma, a z problemami próbować sobie poradzić.

Czy chciałabym być kimś innym? Nie, chociaż z natury jestem zazdrośnicą, coraz bardziej doceniam to co mam, walczę o swoje, próbuję usunąć to, co mi nie odpowiada, a przy drodze "pod górkę" zacisnąć zęby z myślą, że będzie lepiej. :) 

To tyle mojego zdania na ten temat, a jako przedsmak relacji z wyjazdu dodaję wam zdjęcie z portu we Władysławowie :)

A jakie wy macie zdanie na ten temat? Chciałybyście się z kimś zamienić tym co macie?  Piszcie! :)

11 komentarzy

  1. Bardzo fajna notka. Daje do myślenia. To prawda , każdy do czegoś dąży, chce być taki jak ktoś obok , a nie cieszy się z tego co ma. Masz rację : trzeba doceniać to co mamy ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie : www.tropikalnakuchnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcie, zgadzam się z tobą ludzie nie doceniają tego co mają, często zazdroszczą innym. Czasem myślę jakby to było gdybym była kimś innym, ale wydaję mi się, że nic by to w moim życiu nie zmieniło i tak bym miała jakieś ale...no cóż takie życie ;)
    http://naszaabstrakcja.blogspot.com/ Pozdrawiam Nila ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie notki, i oczywiscie zgadzam sie z toba :)

    Pozdrawiam
    zajrzysz?
    Vframlii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tag jest naprawdę świetny! Nie zamieniłabym się jednak z nikim tym co mam, ponieważ mam to co najważniejsze - zdrowie i rodzinę. Każdy ma jakieś problemy. Nawet Ci sławni i bogaci, którzy z pozoru wydają się wręcz "ludźmi idealnymi" mają własne kłopoty.

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mądry post :) Zgadzam się z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chciałabym być kimś innym. Jestem szczęśliwa. Mam to co w życiu najważniejsze. Poza tym nikt nie ma idealnego życia.
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie.
    Warto docenić, kim się jest i pogodzić z własnymi niedoskonałościami.
    To co my spostrzegamy jako wadę inni, jako zaletę :))
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu:)

    Buziaki,

    realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zadowolona z tego co mam. Wszystko zawdzięczam sobie i będę dalej walczyć ! :D

    http://madeandleine.blogspot.com
    zapraszam do obserwacji jeśli Ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że każdy powinien być sobą, i powinien docenić to co ma
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cię do LBA (Liebster Award) Gratuluję!
    Więcej informacji znajdziesz na moim blogu :)

    --------------------------------------
    karalasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze ♥